Dotazníkové hodnocení
Klíčová aktivita 2 (vzdělávání zahraničními odborníky)
Physics for chemists 4.- 8.10. 2010
škála
|
Výborný
|
Velmi dobrý
|
Dobrý
|
Dostatečný
|
Nedostatečný
|
Odborná úroveň
|
13
|
2
|
0
|
0
|
0
|
Srozumitelnost
|
9
|
6
|
0
|
0
|
0
|
Organizační zabezpečení
|
10
|
3
|
1
|
1
|
0
|
Přínos pro práci
|
12
|
2
|
1
|
0
|
0
|
Celkové hodnocení
|
13
|
2
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
|
Náměty a doporučení:
Hodnocení lektora (prof.Keiji Tanaka)
|
Výborný
|
Velmi dobrý
|
Dobrý
|
Dostatečný
|
Nedostatečný
|
odborná úroveň
|
|
X
|
|
|
|
komunikace s publikem
|
|
X
|
|
|
|
Organizační zabezpečení
|
|
X
|
|
|
|
Přínos pro práci
|
|
X
|
|
|
|
Celkové hodnocení
|
|
X
|
|
|
|
The lecture was very informative and full of new information. I personally found that it was kind of beyond my research area so it is kind of difficult for me to understand.
Náměty a doporučení:
in my lectures, I have tried two things:
1) To stimulate students, rather than to give some knowledge. Because, the self-education is important in this too-much communication world.
2) To give qualitative frameworks. Quantitative analyses will be the next step.
I wonder the impression of students?
Aktualizoval: Webmaster (2. února 2012, 12:55)