Zapojení cílových skupin
CS1 studenti budou o možnosti využít při studiu elektronických odpor informováni při výuce pedagogy a stud. referenty. Informace najdou na intranetu FEI, stránkách projektu, úvodních tutoriálech, prostřednictvím informativních brožur.
Studenti budou do inovované výuky aktivně zapojováni na seminářích, při ostatní výuce, vytvářením zpětnovazebního hodnocení.
Získají přístupová práva do vzdělávací domény LMS serveru s možností samostudia a povinným absolvováním vybraných testů jako výstupů probíhající prezenční výuky. Pro cílové skupiny bude motivací pro užívání uvedených studijních materiálů skutečnost, že získají možnost využívání kvalitních a aktuálních studijních materiálů, prostor k průběžnému zopakování a procvičení látky při přípravě na zkoušky/zápočty.
CS2 akademičtí pracovníci nejprve získají soubor dovedností nutných k práci s LMS systémem v seminářích a workshopech.Naučí se aplikovat pravidla vytváření aut. textů a opor a získají nové didaktické podněty. Následně vytvoří speciálně metodicky upravené autorské texty, překlopí je do podoby elektronické výukové opory a ověří je ve výuce. Tím dojde u akadamických pracovníků ke zvýšení odborných kompetencí a zvýšení ceny na trhu práce, k možnosti využít nejnovějších poznatků z oboru okamžitě ve výuce. Cílová skupina 2 je motivována ke vstupu do projektu vedením fakulty - aktualizace studijních materiálů a vytvoření elektronických opor patří ke strategickým cílům rozvoje FEI. Motivace akadamických pracovníků je ale především vnitřní - možnost zlepšování potenciálu pedagoga, dosažení informačně aktuálních zdrojů, získání nových schopností a dovedností, možnost pracovat z domu, uspokojení z práce, snazší zadávání a hodnocení úkolů, organizace výuky a objasnění obtížných částí učiva.
CS3 - zájemci o studium ze SŠ PK bude oslovena přímým kontaktem s propagátorem studia a akadamických pracovníků na půdě středních škol, v rámci dní otevřených dveří a přednášek na UPa apod. Cílová skupina bude zasažena i propagační kampaní (billboardy, propag. materiály, reklama na MHD). Motivací je získání informací.
Aktualizoval: Martin Žabka (26. října 2010, 16:02)