Fakulta elektrotechniky a informatiky přibližuje tajemství umělé inteligence
Umělá inteligence ve hrách 2. – herní svět v pohybu
Fakulta elektrotechniky a informatiky pokračuje v cyklu přednášek o umělé inteligenci, který je určený žákům středních škol. Studenti budou mít možnost seznámit se s umělou inteligencí a vyzkoušet si hraní her, v nichž se její nejrůznější techniky využívají.
Přednášející:
|
Ing. Pavel Škrabánek
|
Termín:
|
10. dubna 2013
|
Místo:
|
Střední odborná škola informatiky a spojů a Střední odborné učiliště Kolín, Jaselská
|
Počítačové hry jsou oblíbená kratochvíle řady dětí i dospělých. Pro většinu lidí představuje pojem počítačová hra téměř synonymum ke slovu umělá inteligence. Tato skutečnost vytváří přímo ideální možnost předat širší veřejnosti poutavou formou znalosti z oblasti umělé inteligence.
Umělá inteligence představuje v dnešních hrách prvek významně ovlivňující jejich úspěšnost. Uplatňuje se v řadě oblastí, od plánování pohybu, přes rozhodování až po taktické plánování. Tato přednáška si vzala za cíl seznámit posluchače s vizuálně nejatraktivnější oblastí her. Poodkrývá skryté techniky a přístupy využívané při uvádění herního světa do pohybu.
Aktualizoval: Zdenka Černá (8. dubna 2013, 15:56)