Jak vyjet na školení v rámci ČR

Raelizace výjezdů na školení spadá pod klíčovou aktivitu č.04. Inovace je založena na účasti akademických pracovníků Univerzity Pardubice na odborných kurzech, seminářích a konferencích v rámci ČR, kde mohou sdílet odborné zkušenosti v rámci oboru s experty z různých odborných pracovišť.

OBECNÝ POSTUP:

Celý proces se skládá z následujících kroků, které jsou dále popsány.

1. Akademický pracovník navrhne školení, které by ho zajímalo a zdůvodní, jak se odrazí v inovaci podpořených předmětů.

2. Pokud je toto školení akceptovatelné, projektový tým připraví administrativní náležitosti a akademický pracovník může vyjet.

3. Po návratu je nutno prokázat účast na školení např. certifikátem.

4. Účast na školení se uvede do reportu inovace příslušných předmětů.

 

PRAVIDLA PRO REALIZACI

→ Akademický pracovník může využít jakoukoliv vzdělávací akci v ČR, jako jsou školení, semináře, workshopy, konference, apod.

Z projektu lze hradit pouze kurzovné (nikoliv cestovné, stravné, popř. ubytování)

  Účastnit se lze v rámci KA01 a KA02 a to i vícekrát

 

Návrh:

  • Svůj požadavek uveďte do souboru na společném disku IN2: Spolecne\Predmety\VSE_vyjezdy_prijezdy_XX.xlsx – list Výjezdy
  • Vždy vyplňte všechny položky na řádku, v posledním sloupci bude stav Návrh fakulty.
  • O aktualizaci tabulky a záměru vyjet na školení informujte administrátora projektu: Martina.Pesoutova@upce.cz .
  • Pokud školení splňuje obecná pravidla, vypracujete zároveň zdůvodnění účasti tím, že vyplníte a odešlete administrátorovi projektu soubor 0_šablona_zdůvodnění školení (šablonu naleznete v adresáři Spolecne\Skoleni otevrena.
    • Uvedete pro jaký předmět, krátce jeho přínos, datum uskutečnění, cena kurzu s DPH, jméno účastníka, popř. odkaz na www stránky s vybraným kurzem.
    • Důležité je, že zde musíte prokázat, jaký pozitivní dopad bude mít školení na podpořené předměty projektu IN2 (nejsou podstatné předměty mimo IN2).
  • Pokud potřebujete školení, které se výše uvedeným obecným pravidlům vymyká, konzultujte to nejprve s manažerem projektu. (Milan.Tomes@upce.cz )
  • Po přijetí požadavku administrátorem (tzn. je vyplněná tabulka a zasláno zdůvodnění), změní se stav požadavku na „řeší se“ (požadavek prochází posouzením ze strany hlavního manažera)

Příprava

  • Pokud je vše v pořádku, změní PM stav na „schváleno“a začneme účast na školení připravovat po stránce finanční
  • Pracovníka informuje manažer projektu, zda bylo školení schváleno.
  • ZMĚNA: Pracovník se na školení sám NEPŘIHLAŠUJE, toto zajistí finanční manažerka projektu.
  • Pracovníka bude finanční manažerka kontaktovat, až bude školení zajištěno.
  • FM vyhotoví objednávku ve VERSU a zašle pořádající agentuře školení k potvrzení a zabezpečí, aby na vystavené faktuře byl uveden název projektu a jeho registrační číslo. Dále FM zabezpečí proplacení.

Realizace

  • Pokud má být je z účasti na vzdělávací akci jako výstup článek, nebo něco podobného, uveďte do tohot článku, že byl podpořen z projektu následující větičkou a pokud to dovolují podmínky i zde uvedený logolink.

Vydání tohoto článku bylo podpořeno z projektu Integrace a inovace výuky v rámci studijních programů realizovaných na Univerzitě Pardubice (IN2), registrační číslo CZ.1.07/2.2.00/28.0272.

 

  • Po skončení školení akademika kontaktuje finanční manažerka ohledně fakturace a zároveň si vyžádá doklad o tom, že školení bylo realizováno (např. certifikát).
  • Akademik do reportu inovace uvede informaci o školení a plán, jakým způsobem budou získané znalosti uplatněny v inovaci předmětů.
  • Stav se mění na Proběhlo.
  • Využít lze jedno delší vícedenní, nebo i několik krátkých školení na osobu za semestr (pokud je na předmětu více osob, lze každá zvlášť)
  • Celkové náklady za semestr do cca 15 000,- Kč
  • Pravidla jsou orientační, individuální výjimky možné




Aktualizoval: Martina Pešoutová (28. srpna 2014, 14:38)