Jak vyjet na školení v rámci ČR
Raelizace výjezdů na školení spadá pod klíčovou aktivitu č.04. Inovace je založena na účasti akademických pracovníků Univerzity Pardubice na odborných kurzech, seminářích a konferencích v rámci ČR, kde mohou sdílet odborné zkušenosti v rámci oboru s experty z různých odborných pracovišť.
OBECNÝ POSTUP:
Celý proces se skládá z následujících kroků, které jsou dále popsány.
1. Akademický pracovník navrhne školení, které by ho zajímalo a zdůvodní, jak se odrazí v inovaci podpořených předmětů.
2. Pokud je toto školení akceptovatelné, projektový tým připraví administrativní náležitosti a akademický pracovník může vyjet.
3. Po návratu je nutno prokázat účast na školení např. certifikátem.
4. Účast na školení se uvede do reportu inovace příslušných předmětů.
PRAVIDLA PRO REALIZACI
→ Akademický pracovník může využít jakoukoliv vzdělávací akci v ČR, jako jsou školení, semináře, workshopy, konference, apod.
→ Z projektu lze hradit pouze kurzovné (nikoliv cestovné, stravné, popř. ubytování)
→ Účastnit se lze v rámci KA01 a KA02 a to i vícekrát
Návrh:
- Svůj požadavek uveďte do souboru na společném disku IN2: Spolecne\Predmety\VSE_vyjezdy_prijezdy_XX.xlsx – list Výjezdy
- Vždy vyplňte všechny položky na řádku, v posledním sloupci bude stav Návrh fakulty.
- O aktualizaci tabulky a záměru vyjet na školení informujte administrátora projektu: Martina.Pesoutova@upce.cz .
- Pokud školení splňuje obecná pravidla, vypracujete zároveň zdůvodnění účasti tím, že vyplníte a odešlete administrátorovi projektu soubor 0_šablona_zdůvodnění školení (šablonu naleznete v adresáři Spolecne\Skoleni otevrena.
- Uvedete pro jaký předmět, krátce jeho přínos, datum uskutečnění, cena kurzu s DPH, jméno účastníka, popř. odkaz na www stránky s vybraným kurzem.
- Důležité je, že zde musíte prokázat, jaký pozitivní dopad bude mít školení na podpořené předměty projektu IN2 (nejsou podstatné předměty mimo IN2).
- Pokud potřebujete školení, které se výše uvedeným obecným pravidlům vymyká, konzultujte to nejprve s manažerem projektu. (Milan.Tomes@upce.cz )
- Po přijetí požadavku administrátorem (tzn. je vyplněná tabulka a zasláno zdůvodnění), změní se stav požadavku na „řeší se“ (požadavek prochází posouzením ze strany hlavního manažera)
Příprava
- Pokud je vše v pořádku, změní PM stav na „schváleno“a začneme účast na školení připravovat po stránce finanční
- Pracovníka informuje manažer projektu, zda bylo školení schváleno.
- ZMĚNA: Pracovník se na školení sám NEPŘIHLAŠUJE, toto zajistí finanční manažerka projektu.
- Pracovníka bude finanční manažerka kontaktovat, až bude školení zajištěno.
- FM vyhotoví objednávku ve VERSU a zašle pořádající agentuře školení k potvrzení a zabezpečí, aby na vystavené faktuře byl uveden název projektu a jeho registrační číslo. Dále FM zabezpečí proplacení.
Realizace
- Pokud má být je z účasti na vzdělávací akci jako výstup článek, nebo něco podobného, uveďte do tohot článku, že byl podpořen z projektu následující větičkou a pokud to dovolují podmínky i zde uvedený logolink.
Vydání tohoto článku bylo podpořeno z projektu Integrace a inovace výuky v rámci studijních programů realizovaných na Univerzitě Pardubice (IN2), registrační číslo CZ.1.07/2.2.00/28.0272.
|
- Po skončení školení akademika kontaktuje finanční manažerka ohledně fakturace a zároveň si vyžádá doklad o tom, že školení bylo realizováno (např. certifikát).
- Akademik do reportu inovace uvede informaci o školení a plán, jakým způsobem budou získané znalosti uplatněny v inovaci předmětů.
- Stav se mění na Proběhlo.
- Využít lze jedno delší vícedenní, nebo i několik krátkých školení na osobu za semestr (pokud je na předmětu více osob, lze každá zvlášť)
- Celkové náklady za semestr do cca 15 000,- Kč
- Pravidla jsou orientační, individuální výjimky možné
Aktualizoval: Martina Pešoutová (28. srpna 2014, 14:38)