Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Vážení studenti fakulty chemicko-technologické,

dovolte mi Vás pozvat na třídenní kurz: Trénink manažerských dovedností, který se bude konat ve dnech 13., 14. a 27. června t.r.

Témata jednotlivých dní:

Technika nácviku přijímacího pohovoru

Cíl kurzu vychází z  potřeby zvládání vybraných interakcí lidí v ekonomické sféře. Především rozvíjet schopnosti účastníků, jak zvládnout roli uchazeče o zaměstnání, tzn. individuálně se připravit na pohovor a správně se prezentovat. V roli hodnotitele v rámci výběrových řízení naučit účastníky vést pohovor a objektivně hodnotit uchazeče o zaměstnání. Osnova: Efektivní příprava pro výběrový pohovor
• Seznámení s požadavky konkurzu, charakterem a činností firmy, zjištění podstatných informací k organizaci a obsahu pohovorů, osobní příprava k sebeprezentaci (vnější vzhled, komunikace v jednotlivých fázích výběrového pohovoru, doporučení, reference), verbální a neverbální komunikace, nejčastější chyby
• Praktické nácviky

Technika modelování pracovní porady

Cílem kurzu je umět vhodně naplánovat a zorganizovat poradu. Naučit účastníky efektivně připravit na program porady resp. vést poradu. Osvojit si základní zásady manažerské prezentace resp. moderace a facilitace. Dospět na poradě k jejímu cíli. Umět vést konstruktivní diskusi. Osnova: Plánování a organizace porady, časové umístění porady v průběhu pracovního dne a týdne, techniky vedení porad, struktura porady a pravidla diskuse, řešení problémů a rozhodování, přizpůsobení porady jednotlivým účastníkům, efektivní argumentace, využití a principy moderace a facilitace, základní techniky zvládání negativních emocí.    

Technika nácviku hodnotícího pohovoru

Cíl: Hodnotící pohovory jsou pro zaměstnance i manažery jedním ze základních předpokladů a nástrojů k osobnímu rozvoji a motivaci. Cílem kurzu je naučit účastníky, jak se na pohovor připravit a to v roli hodnoceného i hodnotitele. Jak pohovor vést a jaké závěry přijímat v ovlivňování pracovního chování a potenciálu zaměstnance. Co vše zahrnout do hodnotícího pohovoru a jak jej propojit na kompetenční model a systém odměňování. Osnova: Hodnotící pohovor ne formalita, ale nástroj rozvoje, cíle hodnotícího pohovoru, roční hodnotící pohovory, podklady pro přípravu individuálních hodnotících pohovorů, správné nastavení hodnotících kritérií, vnímání a zapojení zaměstnance do sebehodnotícího procesu, techniky vedení ročního pohovoru, struktura hodnotícího pohovoru, obtížné situace event. chyby při vedení hodnotících pohovorů, výstupy a nastavení optimálního rozvoje zaměstnance.

Předpokládaný časový harmonogram:

9:00 -13:00 a 14:00 - 18:00 h

Zájemci, hlaste se, prosím, na níže uvedené adrese:
Ing. Petr Teplý, CSc.
e-mail: petr.teply@upce.cz
tel.: 466 037 278