PhDr. Petra Huschová, Ph.D.
- petra.huschova@upce.cz
- 466 036 408
-
Fakulta filozofická
Odborný asistent -
Konzultační hodinyÚřední hodiny
- Výuka, rozvrh, termíny
- Publikace
- Projekty
Výuka
KAA/BBCSE (2024) | - - - SE | |
KAA/BKSEP (2024) | G - - SE | |
KAA/BLEXA (2024) | G - - - | |
KAA/BMFA1 (2024) | G PR - SE | |
KAA/BMFA2 (2024) | G - - - | |
KAA/BSTJA (2024) | G PR - SE | |
KAA/EKOL1 (2024) | G - - - | |
KAA/ESTYL (2024) | G - - - | |
KAA/MDISE (2024) | - - - SE | |
KAA/MDIS2 (2024) | - - - SE | |
KAA/MKOL1 (2024) | G - - SE | |
KAA/MSTYL (2024) | G - - SE | |
KAA/MVPAL (2024) | - - - SE |
Rozvrh
10. 02. 2025 | ||||
08:30-09:30 | EB / E2 | KAA | BMFA1 | 0 |
09:30-11:30 | EA / 01025 | KAA | BMFA1 | 0 |
11:30-13:30 | EA / 01037 | KAA | BMFA1 | 0 |
11. 02. 2025 | ||||
09:30-11:30 | EB / 01023 | KAA | BMFA1 | 0 |
12:30-14:00 | EB / 01011 | KAA | BMFA1 | 0 |
15:00-17:00 | EB / 01011 | KAA | MVPAL | 0 |
Termíny
08. 01. 2025 | ||||
09:00 - 11:00 | EA / 13025 | KAA | MSTYL | 5 |
12:00 - 13:00 | EA / 13026 | KAA | MDIS2 | 1 |
12:00 - 13:00 | EA / 13026 | KAA | MDISE | 0 |
09. 01. 2025 | ||||
09:00 - 10:15 | EB / E2 | KAA | BSTJA | 48 |
11:00 - 12:30 | EB / 01019 | KAA | BKSEP | 13 |
13. 01. 2025 | ||||
09:00 - 11:00 | EA / 13025 | KAA | MSTYL | 5 |
12:00 - 13:00 | EA / 13026 | KAA | BBCSE | 0 |
15. 01. 2025 | ||||
09:00 - 11:00 | EA / 13025 | KAA | MSTYL | 5 |
20. 01. 2025 | ||||
10:00 - 11:00 | EA / 13026 | KAA | MDIS2 | 1 |
10:00 - 11:00 | EA / 13026 | KAA | MDISE | 1 |
22. 01. 2025 | ||||
09:00 - 10:30 | EB / 01019 | KAA | BKSEP | 1 |
11:00 - 12:15 | EB / E2 | KAA | BSTJA | 10 |
23. 01. 2025 | ||||
09:00 - 11:00 | EA / 13025 | KAA | MSTYL | 0 |
28. 01. 2025 | ||||
09:00 - 11:00 | EA / 13025 | KAA | MSTYL | 0 |
30. 01. 2025 | ||||
09:00 - 10:30 | EB / 01019 | KAA | BKSEP | 0 |
11:00 - 12:00 | EB / E2 | KAA | BSTJA | 0 |
Publikace
HUSCHOVÁ, P. Directness level of request strategies in spoken learner discourse. In Pushing the Boundaries : Enhancing Non-Native Learners' Communicative Competence. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2022. 15 s. ISBN: 978-80-7560-425-5. | |
HUSCHOVÁ, P. Modalized speech acts in a spoken learner corpus: The case of 'can' and 'could' Topics in linguistics, 2021, vol. 22, no. 1, s. 27-37. ISSN: 1337-7590. | |
HUSCHOVÁ, P. Mitigated Request Speech Acts in Learner Discourse. In Functional Plurality of Language in Contextualised Discourse : Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English. Brno: Masarykova univerzita, 2020. s. 51-62 s. ISBN 978-80-210-9766-7. | |
HUSCHOVÁ, P. Exploring modal verbs conveying possibility in academic discourse Discourse and Interaction., 2015, vol. 8, no. 2, s. 35-47. ISSN: 1802-9930. | |
REIMANNOVÁ, I. - HUSCHOVÁ, P. Academic writing: modal verbs in the role of hedges. In Learner Corpora and English Acquisition. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2015. 10 s. ISBN: 978-80-7395-946-3. | |
HUSCHOVÁ, P. On Possibility Meanings of 'Could' in Written English. In From Theory to Practice 2013 : Proceedings of the 5th International Conference on Anglophone Studies. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. s. 89-97 s. ISBN 978-80-7454-450-7. | |
HUSCHOVÁ, P. Possibility Readings of CAN and MAY and Their Potential Interchangeability Brno Studies in English, 2014, vol. 40, no. 1, s. 89-104. ISSN: 0524-6881. | |
HUSCHOVÁ, P. Readings of MAY/MIGHT in Academic and Administrative Style. In Ambiguity Conference Proceedings. Ružomberok: VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity, 2010. s. 46-55 s. ISBN 978-80-8084-620-6. | |
REMEŠOVÁ, P. Mastering the Intricacies of English Modal Verbs. In ELT Signposts 2005. Brno: Masaryk University Brno, 2005. s. 108-116 s. ISBN 80-210-3760-1. | |
REMEŠOVÁ, P. - REIMANNOVÁ, I. Register Teaching in a Communicative Way. In Learning Together. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004. s. 87-91 s. ISBN 80-7194-724-5. |
Projekty
Přípravné vzdělávání učitelů anglického jazyka na Univerzitě Pardubice: vzdělávání pro budoucnost
01.09.24 - 31.12.27
Program: Operační program Jan Amos Komenský - rozvoj
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel
01.09.24 - 31.12.27
Program: Operační program Jan Amos Komenský - rozvoj
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel
Integrování mikrovyučování a moderních výukových prvků do předmětu Pragmatika
01.01.19 - 30.11.19
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel
01.01.19 - 30.11.19
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel
Inovace předmětů lingvistického modulu
01.01.15 - 31.12.15
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
01.01.15 - 31.12.15
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
Příprava volitelného semináře "Kapitoly z pragmatiky a sémantiky"
27.02.06 - 30.11.06
Program: Priorita č. 4
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel
27.02.06 - 30.11.06
Program: Priorita č. 4
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel
Inovace náplně kurzu "Morfologie" a vytvoření elektronické databáze materiálů pro tento kurz
01.01.05 - 31.12.05
Program: Priorita č. 4
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel
01.01.05 - 31.12.05
Program: Priorita č. 4
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel