Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

PhDr. Petra Huschová, Ph.D.

User picture
  • Výuka, rozvrh, termíny
  • Publikace
  • Projekty

Výuka

KAA/BBCSE (2024) - - - SE
KAA/BKSEP (2024) G - - SE
KAA/BLEXA (2024) G - - -
KAA/BMFA1 (2024) G - - -
KAA/BMFA2 (2024) G - - -
KAA/BSTJA (2024) G PR - SE
KAA/EKOL1 (2024) G - - -
KAA/ESTYL (2024) G - - -
KAA/MDISE (2024) - - - SE
KAA/MDIS2 (2024) - - - SE
KAA/MKOL1 (2024) G - - -
KAA/MSTYL (2024) G - - SE

Rozvrh

04. 11. 2024
08:00-10:00 EB / 01024 KAAMSTYL 16
12:45-14:15 EB / 01012 KAABKSEP 25
05. 11. 2024
09:00-11:00 EB / 01011 KAABBCSE 5
11:00-12:00 EB / E2 KAABSTJA 78
12:30-13:30 EB / 01010 KAABSTJA 18
14:00-15:00 EA / 13022 KAABSTJA 18

Termíny

Publikace

HUSCHOVÁ, P. Directness level of request strategies in spoken learner discourse. In Pushing the Boundaries : Enhancing Non-Native Learners' Communicative Competence. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2022. 15 s. ISBN: 978-80-7560-425-5.
HUSCHOVÁ, P. Modalized speech acts in a spoken learner corpus: The case of 'can' and 'could' Topics in linguistics, 2021, vol. 22, no. 1, s. 27-37. ISSN: 1337-7590.
HUSCHOVÁ, P. Mitigated Request Speech Acts in Learner Discourse. In Functional Plurality of Language in Contextualised Discourse : Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English. Brno: Masarykova univerzita, 2020. s. 51-62 s. ISBN 978-80-210-9766-7.
HUSCHOVÁ, P. Exploring modal verbs conveying possibility in academic discourse Discourse and Interaction., 2015, vol. 8, no. 2, s. 35-47. ISSN: 1802-9930.
REIMANNOVÁ, I. - HUSCHOVÁ, P. Academic writing: modal verbs in the role of hedges. In Learner Corpora and English Acquisition. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2015. 10 s. ISBN: 978-80-7395-946-3.
HUSCHOVÁ, P. On Possibility Meanings of 'Could' in Written English. In From Theory to Practice 2013 : Proceedings of the 5th International Conference on Anglophone Studies. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. s. 89-97 s. ISBN 978-80-7454-450-7.
HUSCHOVÁ, P. Possibility Readings of CAN and MAY and Their Potential Interchangeability Brno Studies in English, 2014, vol. 40, no. 1, s. 89-104. ISSN: 0524-6881.
HUSCHOVÁ, P. Readings of MAY/MIGHT in Academic and Administrative Style. In Ambiguity Conference Proceedings. Ružomberok: VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity, 2010. s. 46-55 s. ISBN 978-80-8084-620-6.
REMEŠOVÁ, P. Mastering the Intricacies of English Modal Verbs. In ELT Signposts 2005. Brno: Masaryk University Brno, 2005. s. 108-116 s. ISBN 80-210-3760-1.
REMEŠOVÁ, P. - REIMANNOVÁ, I. Register Teaching in a Communicative Way. In Learning Together. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004. s. 87-91 s. ISBN 80-7194-724-5.

Projekty

Přípravné vzdělávání učitelů anglického jazyka na Univerzitě Pardubice: vzdělávání pro budoucnost
01.09.24 - 31.12.27
Program: Operační program Jan Amos Komenský - výzkum
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Integrování mikrovyučování a moderních výukových prvků do předmětu Pragmatika
01.01.19 - 30.11.19
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Inovace předmětů lingvistického modulu
01.01.15 - 31.12.15
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Příprava volitelného semináře "Kapitoly z pragmatiky a sémantiky"
27.02.06 - 30.11.06
Program: Priorita č. 4
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Inovace náplně kurzu "Morfologie" a vytvoření elektronické databáze materiálů pro tento kurz
01.01.05 - 31.12.05
Program: Priorita č. 4
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel